2013. szeptember 8., vasárnap

39.Rész - A szórakoztatásodra 2.Rész


Oh, do you know what you got into?               Óh, tudod mibe keveredtél?
 Can you handle what I'm 'bout to do?            Tudod kezelni amit csinálok?
 'Cause it's about to get rough for you             Mert nyersen fogod kapni
 I'm here for your entertainmen.                      Itt vagyok, hogy elszórakoztassalak.
           -Adam Lambert-                                                  -Adam Lambert-

- Ó nem , nem fogsz most elaludni - szólt rám Niall, majd a fém dobozt újra az ajkaimhoz erőltette.

A Red Bull íze nem tetszett az ízlelőbimbóimnak, kiakartam köpni az italt.

- Azt már nem! - lépett oda Liam és kezeit rátapasztotta a számra.

Nem voltam hajlandó lenyelni, elkezdtem az orromon venni a levegőt, de Harry összefogta két ujjával így elzárva előlem az oxigént.

- Most nyeld le! Mindannyian akarunk egy menetet, azt ígérted mindenkinek reggel, hogy nyugodtan feljöhetünk este! - szorította még erősebben az orromat Harry.

Próbáltam visszatartani a lélegzetem ameddig csak tudtam, de muszáj volt levegőt vennem, ezért lenyeltem az energia italt, majd ziháltan levegőért kapkodtam.

- De fáradt vagyok! - panaszkodtam.

- Ne aggódj az energiaital felpörget perceken belül - rántotta meg a vállát Liam.

- Nem is vagyok már felizgulva! Fájni fog! - szóltam nyöszörögve.

- Majd mi segítünk, hogy újra az legyél - nyugtatott Niall.

Éreztem az energiaital hatását felszínre törni, az adrenalin a testemben újra szárnyra kapott. Leakartam őt rúgni magamról, de egy gyengéd csókkal hatástalanított.

- Niall... miért...miért teszed ezt velem? - törtem meg a heves csókcsatánkat, mire Ő felnyögött.

- Fogd be és élvezd! Foglak és magamévá teszlek - suttogta halkan és újra ajkaimra tapasztotta sajátjait. Kezeit mellemhez vezette, majd masszírozni kezdte.

- Nem! - megpróbáltam lelökni, de hatástalanított erejével. - Ó Istenem! 

Harry szét feszítette a combjaimat, nyelvét durván csiklómra tapasztotta. Próbáltam összezárni a lábaimat, de a kócos szilárdan tartotta, mozgatni sem bírtam őket, azután újra belém nyalt.

Belenyögtem Niall szájába, de vonaglani kezdtem, hogy mind a két fiút lelökjem magamról. Liam derekamra helyezte a kezeit, hogy megállítson a vergődésben, ujjai gyengéden mélyedtek a bőrömbe. Ajkait felém tartotta, Niall helyet adott Liamnek, hogy csatlakozhasson a trióhoz.

Hallottam egy olyan nyögést ami nem a három fiútól jött. Oldalra fordítottam a fejem, Niall ajkai éppen a nyakamon időztek, láttam ahogy Zayn és Louis magukat kezdik el simogatni, hogy újra izgalmi állapotba kerüljenek a fiúk erotikus show-jától.

Liam bekapta a bal mellbimbómat, ami azonnal felajzott engem, nagyot nyögtem ahogy finoman körözött a bimbómon. Újra sírni kezdtem és éreztem a combomon végig folyó nedvemet, Harry ügyes nyelve bejáratomnál körözött, míg végül erősen be nem tolta azt.

Nyöszörögtem ahogy enni kezdett engem, megpróbáltam tőle elhúzódni, Harry felmordult majd erőteljesen visszarántott magához. Csiklómat körkörösen izgatta ami kiváltott belőlem egy hatalmas nyögést, ami arra késztette a másik két fiút, hogy még élénkebben játszanak velem. Niall erősebben szívta a nyakam, Liam keményebben markolászta és szopta a melleimet.

- Harry... áll le! - könyörögtem nem túl sok meggyőződéssel a hangomban. - Istenem...kérlek! - felnyögtem, Harry nyelve lassított a tempón.

- Mit kérsz Sophie? Most már teljesen összezavarodtam - szólt halkan miközben lágyan érintette a csiklómat. - Azt akarod, hogy folytassam ezt? -  nyelvét belém szúrta durván, mire mély nyögés hagyta el ajkaimat, majd kihúzta.

- Vagy azt akarod, hogy Niall ne csókoljon meg többet? - kérdezte nyalogatva a száját, ujjait végigsimogatta a csiklómon.

Niall a nevét meghallva, közelebb jött hozzám és belecsókolt a nyakamba egy érzékeny területen, újra felnyögtem.

- Vagy azt akarod, hogy Liam ne kényeztesse a gyönyörű melleidet? - folytatta Harry, közben még mindig odalent incselkedett velem.

Zayn és Louis nadrágja egyre jobban csúcsosodott, ziháltan simogatták magukat.

- Vagy netán azt akarod, hogy mindannyian álljunk le? - fejezte be, mielőtt erőteljesen tolta fel két ujját a vaginámba.

Egy embertelen nyögés szakadt ki az ajkaim közül. Harry ujjai köré élveztem. Kezeimmel Niall és Liam hajába túrtam. A fiúk önelégülten vigyorogtak a hangos kitörésemen.

- Tehát a puncid egyértelműen azt mondja NEM, de mit mond a szád? - kérdezte Harry szemtelenül, nedves ujjait mutogatva.

- Dönts okosan! - tette hozzá Liam.

- Kibaszottul utállak Harry Edward Styles, mert mindig képes vagy arra, hogy a csúcsra juttass. És kibaszottul utálom mindannyiótokat amiért ilyen kívánatosak vagytok! De ez nem jelenti azt, hogy a személyes kurvátok vagyok és mindig magatokévá tegyetek amikor csak kedvetek tartja, és egyedül hagyjatok ebben a nyomorúságos világban! - pontosan úgy akartam mondani mint egy főnök, de aztán hozzátettem amit valójában mondani akartam. - Nem hagyom, hogy megbasszatok! Küzdeni fogok, hogy a piszkos farkatokat ne rakhassátok belém! 

Indulatosan köptem feléjük, majd eltoltam őket olyan messze a testemtől amennyire csak lehetséges volt. Nem lepett meg, hogy szinte azonnal 5 pár kar nyúlt értem, és visszarántottak a helyemre.

- Rossz válasz Sophie - szólt Zayn dühösen. 

Louis és Zayn megragadták a karomat és kifeszítettek mint egy vadállatot a másik három fiú előtt.

- Sophie, miért nem tudsz jól viselkedni? Ezért még plusz egy hetet velünk kell maradnod! - mondta Louis miközben harcoltam a szoros markukkal szemben.

- Esküszöm, ha ezt nem tudjuk ma este befejezni, holnap nem találkozol a kis barátoddal! - sziszegte Harry idegesen, majd abba hagytam a küzdelmet.

- Ez nem igazságos! - tiltakoztam.

- Az élet nem igazságos! És mivel a tulajdonunk vagy így mi határozzuk meg kivel beszélhetsz. De voltunk olyan kedvesek, hogy felajánlottuk a tárgyalás lehetőségét- vágott közbe Liam.

- Nagyon köszönöm te perverz! - motyogtam magam elé, miközben vonaglottam újra Louis és Zayn karjaiban.

- Nézd kedvesem, essünk túl rajta és vége lesz ennek az egésznek - szólalt meg Niall, majd meredt férfiasságát erőből belém vezette.

Ziháltam meglepettségemben, de nem fájt, helyette kellemes érzés járta át a testem. Egy dalszöveg jutott eszembe, ami leírta a jelenlegi helyzetemet... nagyon is.


It's alright You'll be fine Baby,                        
I'm in control Take the pain                              
Take the pleasure I'm the master of both     
Close your eyes Not your mind                         
Let me into your soul                                       
I'm a work it 'til you're totally blown.

Minden rendben van, nem lesz gond,
Baby, én irányítok. Érezd a fájdalmat 
Fájdalmat és gyönyört okozok
Mindkettő mestere vagyok.
A szemeid zárd le, és ne az elméd,
Engedje be a lelkedbe.
Addig dolgozom, amíg teljesen el nem élvezel.

- Niall, Istenem Niall! - sikoltottam szemeimet összezárva, lélegzetei egyre mélyültek. Olyan hatással volt rám ez a fiú mint egy átok. Nem tudtam magam rávenni, hogy gyűlöljem őt, akkor sem ha éppen megerőszakolt. Baszd meg Ír ravaszság!

Oh, I bet you thought that I was soft and sweet  
'Ya thought an angel swept ya off your feet 
Well I'm about to turn up the heat 
I'm here for your entertainmen.

Fogadok, hogy azt hitted, gyengéd és édes vagyok,
Azt gondoltad, hogy egy angyal vett le a lábadról,
De, most fokozni akarom az élvezetet,
Itt vagyok, hogy elszórakoztassalak.

 Megmarkolta a az ágytámlát, hogy még keményebben tudja magát tolni belém. Belenyögött majd édes szavakat suttogott  fülembe, amik borzongásra késztettek...

Belém élvezett nagyokat sóhajtva, majd megcsókolt mielőtt kihúzta volna magát belőlem és öltözködni kezdett.

- Haver, hova mész? - kérdezte tőle Louis.

- A szobámba, már nincs miért itt maradnom, én már kielégültem - válaszolt majd egy furcsa pillantás vetett rám és elhagyta a szobám.

A fiúk vállat vontak és újra nekem szentelték a figyelmüket. Be kell vallanom, a tény, hogy Niall nem volt velem, megrémisztett. Idegesen beleharaptam az ajkamba mire Harry felnyögött.

- Miért vagy ennyire vonzó? Úgy nézel ki mint egy basznivaló nyuszika - siránkozott.

- Először is, nem vagyok szép. Másodszor, remélem a 'basznivaló,'  nem bók akart lenni, mert ha igen, akkor nagyot fogsz szopni a nőknél ha így dicséred őket - vágtam vissza.

- Ez ostobaság! - tiltakozott Louis. - Nem tudja, hogy milyen gyönyörű - beszélt a fiúknak kijelentve az igazát.

- A szarba Sherlock! Mert ez az igazság! - válaszolom.

- Sophie ne mondj ilyen butaságokat! Gyönyörű vagy és most nyisd szét a lábad szépen Liamnek, ahogy látom ő már nagyon kemény - kuncogott Harry.

Még csak meg sem várta a választ erősen szétfeszítette a lábaimat. Liam nem tétlenkedett, azonnal lekapta a boxerét és duzzadt bejáratomhoz vezette férfiasságát. Serényen tolta belém magát, nagyokat sóhajtott, én sikítottam ahogy szétfeszültem.

Szemem sarkából láttam, ahogy Harry elővette a farkát. Azon voltam, hogy felé fordítsam magamat és Liamet is, hogy elérje a bejáratomat anélkül, hogy ők fájdalmat okozzanak nekem. De Harry leállított.

- Maradj úgy! Csak élvezem a műsort - utasított Harry. Mi van a nagy Harry Styles feladja, hogy meghúzzon valakit? Műsort akar?

Különböző dalszövegek részletei jutottak az eszembe: 

Let's go It's my show 
Baby, do what I say 
Don't trip off the glitz That I'm gonna display 
I told ya I'm a hold ya down until you're amazed 
Give it to ya 'til you're screaming my name.

Gyerünk, ez az én műsorom,
Baby, csináld, amit mondok,
Ne félj a lényegre térni. Majd én megmutatom neked.
Megmondtam, lefoglak, amíg magadon kívül nem leszel,
Addig csinálom, amíg a nevemet nem sikoltod.

Teljesen összezavarodtam amint Liam egy gyorsabb ütemet vett fel, majd erősen csókolgatta a nyakam és a melleimet. A fejemet oldalra fordítottam ahol Harry ült, verte magának, miközben rám és Liamre koncentrált.

So hot Out the box 
Can we pick up the pace? 
Turn it up, Heat it up I need to be entertained
Push the limit Are you with it?
Baby, don't be afraid
I'm a hurt 'ya real good, baby 

Olyan vonzóak az extrém dolgok,
Fel tudjuk venni az iramot?
Kattanj rá, izgulj rá, el kell szórakoztatnod.

Üsd meg a szintet. Benne vagy?
Baby ne félj,
Bántani foglak, de igazán jó lesz, baby.

Harry a kezébe élvezett. Liam és én elértük a csúcspontot, együtt nyögtünk fel. Kiürítette magát bennem minden energiájával. Becsuktam a szemeimet, azt éreztem, hogy valaki betakargat, majd megcsókolja a homlokomat
Adam Lambert dalára aludtam el...

No escaping when
I start Once I'm in
I own your heart 
There's no way you'll ring the alarm 
So hold on until it's over

Nincs menekvés, amikor elkezdem,
Ha egyszer az enyém a szíved,
Nincs esély rá, hogy megnyomd a vészcsengőt.
Szóval, bírd ki, amíg végzek.




48 megjegyzés:

  1. Folytassátok rohadt jó lett!!

    VálaszTörlés
  2. De király lett!!Folyti!!!

    VálaszTörlés
  3. ááh, nem tudom miért de belőlem bazi nagy dühöt váltott ki a rész hogy a fiúk hogy nem lehetnek körültekintők Shopie-val. Ebből lehet látni hogy nagyon jó a blog mert érzéseket vált ki az emberből.:) <3

    VálaszTörlés
  4. Ez is nagyon jó lett!:) Siess a következővel!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett, mint mindig *-* ......hamar hozd a köviiiit *-*-*-*

    VálaszTörlés
  6. ÁÁÁÁÁÁ nagyon jó lett hamar hozd a kövit :) :) :) :) :) :) :)

    VálaszTörlés
  7. IMÁÁDOM!!!!!!Hamar kövit :) :3

    VálaszTörlés
  8. Mikor lesz a Kínos csendnek folytatása?Am nagyon jó lett!!!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jo lett hamar kövit :)))

    VálaszTörlés
  10. waaaaa de jo:3<3 anyyira...annyira..hat..fuggo lettem:dd<3;) hamar kovit:)) :$ ahogy mondtam ma.ez a blog irresistable¢:
    ~H.Vikii:)

    VálaszTörlés
  11. Mokor lesz a Kínos csendnek folytatása?????

    VálaszTörlés
  12. nagyon jó.Imádom, amilyen gyorsan csak tudod, hozd a kövit ;) Puszii :*

    VálaszTörlés
  13. nagyon jóóóóó mikor lesz rész??????

    VálaszTörlés
  14. mikor lesz rész am nagyon ügyi vagy

    VálaszTörlés
  15. helló :D mostanában találtam rá erre a blogra és nagyon tetszik :D (és külön pont Adam Lambert for your entertainment-ért mert imádom Ad-et :D )
    szóval csak annyi hogy imádom ezt a blogot és tuti hogy mostantól mindig olvasni fogom :D

    VálaszTörlés
  16. Imadoomm....annyira jo am én harry es sophie parti vagyok xx

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok!Mikor lesz már rész?

    VálaszTörlés
  18. Haliii. Nagyon szeretem a blogodat.Remélem Sophie és Niall egymásra talál.Ès amúgy mikor tudod hozzni az új részt?

    VálaszTörlés
  19. Nem akarlak sürgetni csak kb mikor lesz uj resz? Xx

    VálaszTörlés
  20. Hahó! Gyerekek! Hétvége van! Én meg nagyon kivàncsi vagyok! Léci siessetek! Puszka! <3

    VálaszTörlés
  21. Ma már nem lez új rész ???? Léccii válaszoljatok ...:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lesz, írtam a csoportban is, hogy nem volt időm rá, talán 2-3 nap múlva fent lesz, addig is türelmeteket kérjük.

      Törlés
  22. Be linkelnéd a facebook csoportot?Kérlek :)

    VálaszTörlés
  23. huh. mar nagyon varom az uj reszt:)

    VálaszTörlés
  24. Új rèèszt.!!!!*-* sieess.!

    VálaszTörlés
  25. Válaszok
    1. Már kész vagyok vele, Nesire várok, de nem érem el, sorry.

      Törlés
  26. Tegnap elkezdtem olvasni, és nem bírtam abbahagyni *-* imádom, nagyon jó <3 Alig várom az új részt :)
    9 óra alatt megállás nélkül sikerült elolvasni a 39 fejezetet :o :D
    Nagyonnagyonnagyon várom a többit <3

    VálaszTörlés
  27. Ahw, tegnap elkezdtem olvasni, és nem bírtam abba hagyni 9 órán keresztül olvastam :)
    Nagyonnagyonnagyon várom már a kövit *-*

    VálaszTörlés
  28. Nagyon nagyon jó! Minnél előbb új részt!

    VálaszTörlés
  29. MIkor jön a következő rész? :)♥♥♥

    VálaszTörlés
  30. Gyerekek! Meghalok a kivàncsisàgtól! Ne kínozzatok! Nagyon vàrom a kövi részt!!! Puszika! <3

    VálaszTörlés
  31. haat en nagyon csodalkozom niallon:O nemtudom,h mi baja volt de most csalodtam benne,pedig biztos voltam benne,hogy o mas mint a tobbi 4..... bar azert mar nem 100szazalekosan de meg mindig ezt gondolom..

    VálaszTörlés